به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

دوربین اتوبوسی مرداد99

تقدیم به تمامی دوستان همسفر جاده وعاشقان اتوبوس

/////////////////////////////////////////////////

مان کلاسیک

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

بنز

/

//

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

جمع مارال وبی9 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

محصول پرطرفدار عقاب افشان 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

هیوندا غزال

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

اسکانیا درسا

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

اسکانیا درسا خوش رخ

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ولوو بی9 خوش رخ

.........................................................................................................

ولوو بی هفت تیپ3

ثبت نظرات پایین پست سمت  چپ برای نظرات  شما عاشقان اتوبوس  میباشد

مشکلات کاپیتانها در پیدا کردن اتوبوس برای کار کردن؟

رانندگان اتوبوسهای بین شهری درمسیرهای مختلف کارمیکنندهراتوبوس از 1کاپیتان تا 3کاپیتان نیاز دارد دراین جا بحث مالک وکاپیتان برای چرخیدن چرخ اتوبوس  مطرح میشود متاسفانه درترمینالها دفتریاسایتی برای اعلام نیاز راننده  به اتوبوس یا مالک به راننده وجود نداردوبیشتر به صورت واسطه ای واشناییت کاپیتان اتوبوس برای کارکردن پیدا میکند واگر کاپیتان جدید باشد پیداکردن اتوبوس برای کار برایش دشوار میشود بیشتر رانندگان قدیمی سر شناس در فلان  مسیری که کار کرده اند هستند وبیشتر مالکین دوست دارند با انها کارکنند چون شناخته شده اند  اما بقیه کاپیتانها چه جوری اتوبوس برای کار پیدا کنند یا مالک اتوبوس در زمان نیاز راننده برای  سرویس اگر همه اتوبوسها کار کنندپیدا کردن راننده  درزمانهایی مثل ایام محرم پبدا کردن راننده  برایش دشوار میشود زیرا کاپیتان بدون اتوبوس وماشین بدون راننده مطرح است دروضعیت حال مالک اتوبوس خیلی راحتترمیتواند پیدا کند یک کاپیتان برای کار برروی اتوبوس خودش  اما دراینده وبا بازنشسته شده رانندگان قدیمی رانندگان اتوبوس نسل جدید کمتر خواهند شد زیرا نسل جدید تحصیلکرده تر هستند ودنبال شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود میباشند...ودرچنین حالتی پیدا کردن اتوبوس برای کاپیتان خیلی زیادتر میشود  اگر سامانه ای برای درخواست راننده برای اتوبوس .مالک برای راننده وجود داشته باشد خیلی از مالکین وراننده ها میتوانند همدیگر را درشهرخودشان بشناسند وراحت ترباهم دیگرکارکنند زیرا راننده و مالک باید باخصوصیات همدیگربتوانندکنار بیاییند  اگر راننده آشنا زیادی در ترمینال نداشته باشد برای پیدا کردن اتوبوس جدید به مشکل میخورد /یک مسافر مسیری که میخواهد برود وشرکتی که میخواهد از آن شرکت مسافربری بلیط تهییه کند حق انتخاب دارد// اما اکثر راننده ها مسیر که میخواهند کار کنند یاشرکتی که میخواهند کار کنند در بیشتراوقات حق انتخاب ندارند و//کاپیتان زحمت کش ومحترم بااین شرایط تعریف شده که کاپیتان مراحلی را طی کند تا مجوز رانندگی با اتوبوس بین شهری داشته باشد///  راننده محترم از سوی مالکین انتخاب ودعوت به کار شوند ویکی از مشکلات رانندگان برای کار انها میباشد شاید راننده دلزده ازاین کارشود وسراغ شغل دیگری برود وهمین عامل باعث کمبود کاپیتان درآینده میشود یک کاپیتان مخارج ماهیانه دارد:: از جمله  پرداخت 1حق بیمه2 پرداخت کرایه خانه3 خرج خانه4 پرداخت هرینه ها زندگی مشترک .غیره راننده محترم باید تامین کند در کل نفقه یک زندگی مشترک وتامین مالی خانواده به عهده کاپیتان است ودرصورت کار نکردن راننده برروی یک  اتوبوس هیچ منبع درآمد از اتوبوس نخواهد داشت ...  باید ترمینالها دفاتری یا سایتی  وجود داشته باشد تا رابط معرفی بین مالک وراننده باشد تاهم چرخ اتوبوس برای مالک بچرخد هم اینکه کاپیتان بیکار وبدون اتوبوس نباشد////////////////////////////////////// امیدواریم  سایت یا دفتری در ترمینال برای اعلام نیاز// راننده به اتوبوس و//مالک به کاپیتان  درآینده وجود داشته باشد