شرکت عقاب‌افشان افتخار دارد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی کشور عزیزمان ایران این روز را به تمام تلاشگران و کارآفرینان عرصه صنعت و معدن تبریک عرض نماید. شرکت تولیدی و صنعتی عقاب‌افشان (سهامی‌خاص)،‌‌تولید‌کننده اتوبوس‌های عقاب اسکانیا در ایران و یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان اتوبوس در کشور و منطقه می‌باشد. شرکت عقاب افشان در سال ۱۳۸۷ با کسب سهم ۲۰درصد از بازار، به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده اتوبوس بین‌شهری در ایران و دومین تولید‌کننده اتوبوس‌های اسکانیا در جهان (در سال ۲۰۰۸) شناخته شد.

کارخانه عقاب‌افشان در(سمنان) است

محصولات این شرکت تحت لیسانس شرکت اسکانیا (سوئد) و مجهز به قوای محرکه و شاسی ساخت این شرکت هستند و به دو دسته اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری تقسیم می‌شوند. این شرکت سهم بسزایی را در نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل بین‌شهری و عمومی در سالیان اخیر ایفا نموده و در این راستا بیش از ۲۶۰۰ دستگاه اتوبوس بین‌شهری و بیش از ۶۵۰ دستگاه اتوبوس شهری عقاب اسکانیا روانه بازار داخل شده است.

مرکز خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش اتوبوس در ایران، در کیلومتر ۵ جاده خاوران و در زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ مترمربع واقع است. همچنین درچندین شهر بزرگ کشور نیز نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این شرکت مشغول خدمت‌رسانی هستند.

یکی از اصول بنیادین شرکت عقاب‌افشان، تاکید دائم بر تولید محصول با کیفیت برتر است، که در آن همواره اتوبوس‌های عقاب اسکانیا در صدر جدول باکیفیت‌ترین محصولات قرار دارند، و همچنین استقبال گسترده مشتریان و فعالان حوزه حمل‌و‌نقل و رضایتمندی مصرف‌کنندگان موید این مطلب است.کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۰۰ در سال ۱۳۸۶ و همچنین کیفیت ممتاز محصولات، راه محصولات این شرکت را به بازارهای جهانی گشود و هم‌اکنون اتوبوس‌های عقاب اسکانیا در جاده‌های کشورهایی همچون مصر، سوریه، ونزوئلا، الجزایر و اکراین در حال تردد هستند و این شرکت را مفتخر به دریافت تندیس صادرکننده نمونه استان سمنان در سال ۱۳۸۷ نموده است.

از ویژگی‌های بارز اتوبوس‌های عقاب اسکانیا، برخورداری از شاسی و موتور بسیار پیشرفته اسکانیا است که مجهز به فناوری‌های روز اروپا می‌باشد؛ طوری که از کمترین میزان مصرف سوخت (گازوئیل) در بین محصولات مشابه تولیدی داخل برخوردار بوده و دارای استاندارد زیست‌محیط یورو 4 می‌باشد.

یکی از اصول راهبردی شرکت عقاب‌افشان بومی‌سازی دانش طراحی و ساخت اتاق اتوبوس است و براساس این اصل و با تکیه بر نیروهای متخصص و غالبا جوان خود، توانسته در طراحی، نمونه‌سازی و تولید انبوه اتوبوس به خودکفایی کامل برسد. از دستاوردهای این خودکفایی، طراحی و تولید اتوبوس بین‌شهری عقاب اسکانیا C۱۲ ،کلاسیک، اتوبوس‌های لوکس و تشریفاتی مارال LX. اسکانیا درساو اتوبوس‌های شهری جدید عقاب اسکانیا است که همگی افتخاری بزرگ برای صنعت خودروسازی ایران می‌باشند.

 شرکت عقاب‌افشان که در عملکرد تامین رفاه و آسایش ،خدمات پس از فروش برای مشتریان و مصرف‌کنندگان همیشه تلاش نموده است و همیشه محصولات خود رابه روز رسانی کرده است

باآرزوی موفقیت روزافزون برای شرکت بزرگ عقاب افشان