به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

جمع کم صداترین محصول بین شهری.......مان لیونز کواچ

نظرات 4 + ارسال نظر
آرین از دوستان همسفر جاده جمعه 5 شهریور 1400 ساعت 01:40 ب.ظ

چقدر قشنگ هستن ، من عاشق اتوبوس های مان و اسکانیا هستم از ولوو و بنز بهتر پیشرفت کردن . ممنون از سایت بزرگ شما آقا یاسر

ممنون

حمید جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام ممنون از سایت خوبتون من مشخصات فنی اتوبوس الیارد رو میخواستم ممنون میشم کمک کنید

آرش زمانی یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام و باز هم تشکر از زحماتتون درسته حدس میزدم بالای 2 ملیارد باشه که با این حرف شما به یقین رسیدم

خواهش میکنم دوست گرامی

آرش زمانی جمعه 26 مهر 1398 ساعت 09:10 ق.ظ

به به ماشالا
متشکر از وبسایت فعال و به روزتون من هر روز چک میکنم
این اتوبوسا الان تو بازار چند قیمتن؟درسا و مارال چطور؟

سلام دوست عزیز آقاآرش
قیمت محصولات مدل بالا اسکانیا بالای 2میلیارد تومان است محصولات جدید مان هم باید تو همین رنج قیمت باشد تقریبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد