به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

پیام مدیرهمسفرجاده

باسلام خدمت دوستان وهمراهان همیشگی بابت تاخیربروز شدن ازکلیه دوستان معذرت خواهی راداریم

نظرات 4 + ارسال نظر
آرین از دوستان همسفر جاده یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام من سایت شما رو خیلی دوست دارم بزرگ ترین سایتی است که در کل اینترنت دیدم واقعا ممنون بابت سایت .
تمام مطالب رو میخونم

خواهش میکنم

پدرام چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام
دلمون برای همسفرجاده تنگ شده بود مطالب بزارین لطفا

سلام دوست عزیز به دلیل گرفتاری شخصی چندمدت نتوانستم بروز رسانی کنم معذرت ما رابپذیرید

محمد چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام
همه قسمتهای سایت شما را دوست دارم دوربین اتوبوسی بزارین ممنون

سلام دوست عزیز ازاین به بعدسعی میکنم هرماه دوربین اتوبوسی بزارم
عکسهای اتوبوسی خودتان راهم میتوانید بفرستید تا تمام دوستان استفاده کنند

نیما چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 10:05 ب.ظ

باسلام خدمت مدیرمحترم همسفرجاده من ازطرفداران همیشگی شما هستم همین یک سایت جامع را داریم وازمطالب پرمحتوایتان تشکرمینم

سلام دوست عزیز خواهش میکنم همسفرجاده متعلق به دوستان اتوبوس هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد