به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

اتوبوس بی 9 زرد قناری کنار مان

نظرات 7 + ارسال نظر
Mehdi B9r جمعه 1 مهر 1401 ساعت 12:07 ق.ظ

رو دست ولوو بی۹ خوش رخ ، خوش دست و خوش راه نیست ، اگرم باشه اون بی۱۱ هست با موتور ۴۲۰,۴۶۰,۵۰۰ که تو ایران وارد نمیشه . بی ۹ اخرین سریش ۹۲ هست پس و داره با مارال ۱۴۰۰ و مان نیوفیس ۱۴۰۰ در میوفته پس بدون خیلی قلدره

آرین . کرج پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 12:01 ق.ظ

مان کواچ از ولوو بی ۹ ؛ حتا اسکانیا کلاسیک هم قوی تره

F//r پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 04:06 ب.ظ

میدونم عکسو خودت گرفتی چون از سایت پاکش کردی به هر حال موفق باشی

دوست عزیز عکس تیپ 2 رو سرور مرکز حذفش کرد وبلاگم رو برای عکس گذاشتن یک سروردیگه پشتیبانی میکنه بعضی از اوقات تصاویر حذف میشه دوست عزیز بچه کدوم استانی

F//r یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 07:17 ب.ظ

و اینو میخواستم بدونم که اونی که مثل من به اتوبوس علاقه داره و همشهریمونه کیه

من هم مثل همشهریتون دوست عزیز

F//r یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 07:14 ب.ظ

نه بابا چیکار دارم پیگیر باشم گفتم شاید همشهری باشیم

ازکدوم شهری دوست عزیز من جنوبی نیستم اما جنوبی هارو دوست دارم

F//r یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 12:04 ب.ظ

من که نگفتم اهل خارجین من اهل جنوب ایرانم

جنوبی ها ادمهای خون گرم دوست داشتنی هستند چرا این قدر پیگیر عکسی کاربرهای سایت برای وبلاگ عکس میفرستند من هم برای بازدید دوستان برای همه قابل نمایش میزارم

F//r شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 09:25 ب.ظ

دوست عزیز منتظر جوابتون هستم
خودتون اهل کجایین ؟؟

دوست عزیز ارسالی از کاربرهای سایت بود عکس ولوو تیپ 2خودتون اهل کجایین من اهل کشور عزیزمان ایرانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد