به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

نظرات ازاد کاربران

دراین پست نظرات ازاد کاربران درهرزمینه اتوبوس . نظرسنجی و....قابل درج میباشد

وازکلیه عاشقان اتوبوس علاقه مند به بحثهای اتوبوس اطلاعات فنی عشق به اتوبوس دلخواه حمایت از اتوبوس دلخواه خودشان نظرات شخصیشان ثبت کنند باتشکرمدیر وبلاگ دوست دار شما(یاسر)

نظرات 9 + ارسال نظر
آرین . پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 10:53 ق.ظ

بی ۹ شنیدم نرم و کم صداست ولی از دزفول باهاش برگشتم اصلا جالب نبود . ولی برای رفت اتوبوسمون درسا بود خیلی بهتر و کم صداتر از بی ۹ بود .

دفتر مهاجرتی در کرج یکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.royayezendegi.com

جانم همه بنزیا اینترناشا ماکا و دافا

آرین . کرج دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام ، من از دوست داران اتوبوس های اسکانیا c12 ، مارال و درسا هستم اما کلاسیک که سوار شدم زیاد جالب نبود با اینکه محصول اسکانیاست.

امید دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

با اینکه علاقه زیادی به مارال سه محور دارم ولی گوزن المانی (مان)یه چیز دیگه ست.

اقاامیدمان امتحان پس داده بین اتوبوس دار ها طرفدارخاص خودشوداره

میثم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 12:25 ق.ظ

ازالحاظ زیبایی مارال وی ای پی تک هست

نظرشما محترم هست دوست عزیز

رامین شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام خدمت دوستان ومدیر وبلاگ من خودم راننده اتوبوس هستم من به شخصه عاشق ولوو کلاسیک ومارال هستم

نظرشما محترم هست اقارامین

سهیل شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 12:23 ق.ظ

من از کاربرهای همیشه باز دیدکننده وبلاگ هستم وعاشق اتوبوس مان وی ای پی هستم

مان یک محصول المانی باکیفیتی هست

محمد شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 12:22 ق.ظ

ازلحاظ ظریب ایمنی فقط بی9روعشق است

بی9 دارای امکانات نسبتا خوبی هست

نیما شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 12:22 ق.ظ

عشق فقطمارال وی ای پی

مارال وی ای پی تیپ جذاب داره اقانیما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد