به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

عکسهای اتوبوس ولوو بی9 اتاق سالار




نظرات 3 + ارسال نظر
آرین . کرج. از دوستان همسفر جاده. یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام اقا یاسر عزیز و خوش سلیقه که اتوبوس های ولوو و مان و اسکانیا با رنگ های متفاوت میزارین من از سایت شما خیلی راضی هستم . ممنون از این عکس و این اتوبوس زیبا که در سایت قرار دادید و من عاشق ولوو ی بی ۹ شدم . موفق باشید

خواهش میکنم داداش

حمید سهرابیان سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام ممنون از سایت خوب مفیدتون چون که من عاشق اتوبوسم ارزو دارم روزی برسه که یه اتوبوس رخش سالارداشته باشم و حاضرم همه جوره در این زمینه با شما همکاری کنم. بازم ممنونم

سلام دوست عزیز ممنون انشاالله خدابهتون بده هرمدل اتوبوس که دوست دارین

kamangir چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 07:00 ق.ظ http://ranandegan.blogsky.com

سلام دوست گرامی وبلاگ خوبی داری ، ولی سعی کنید مطالب مندرج ، توجیهات علمی داشته باشند که البته ،بهتر از اعلام نظرهای شخصی است !!!
از اینکه به وبلاک این کمترین آمدید سپاسگذارم

سلام دوست گرامی ممنون از نظرتون اما نظرشخصی من بر اساس سالها تجربه های مختلف خودم وبقیه هست بی ارزش نیست مطالب علمی هم ثبت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد