به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

حضور عقاب افشان در نمایشگاه ترکیه


استقبال چشمگیر از اتوبوس دُرسا در نمایشگاه استانبول

نمایشگاه اتوبوس استانبول  با نام تخصصی Busworld ؛ امسال شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان به دلیل حضور شرکت عقاب افشان، به عنوان تنها تولیدکننده ایرانی حاضر در این نمایشگاه، بود.

در این نمایشگاه، اتوبوس عقاب ـ اسکانیا مدل دُرسا که جدیدترین اتوبوس بین شهری شرکت عقاب افشان است،مورد بازدید عموم درآمد.

این نمایشگاه کههر دو سال یکبار در این شهر برگزار می شود، با حضور اغلب شرکت های معتبر ترک در کنار چند برند اروپایی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استانبول برگزار شد.

 نمایشگاه مذکور یکی از معتبرترین نمایشگاه های تخصصی اتوبوس در جهان به شمار می رود و هر سال در 5 قاره جهان و در کشورهای بلژیک، روسیه، چین، هندوستان، برزیل، ترکیه و اکراین برگزار می شود.

در این نمایشگاه خبرنگاران مجلات تخصصی خودروهای تجاری، مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر کشور میزبان و کشورهای مختلف دیگر از اتوبوس فوق لوکس درسا بازدید کردند. استقبال چشمگیر از اتوبوس درسا در این نمایشگاه نشان دهنده کیفیت بالا و طراحی جذاب این اتوبوس بود.

مدیر عامل شرکت عقاب افشان در این باره معتقد است: «برای اینکه کیفیت و توانمندی شرکت در عرصه های ممتاز بین المللی مورد محک قرار بگیرد، حضور در چنین نمایشگاههای تخصصی بسیار حایز اهمیت است. خوشبختانه اتوبوس درسا توانست نظر مساعد مدیران عامل دو شرکت بزرگ مسافر بری ترکیه را بخود جلب کند و ان شاالله که بتوانیم به زودی فرایند بازاریابی محصولات را با همکاری شرکت اسکانیا در ترکیه آغاز کنیم.»

ایشان در مورد استانداردهای مورد نیاز برای اینکار بیان داشتند: «در حال حاضر در کشور ترکیه استاندارد یورو5 برای موتور الزامی شده است که با توجه به نوع همکاری شرکت عقاب افشان با شرکت اسکانیا، قادر هستیم موتورهای یورو 5 و حتی یورو6 را نیز بر روی محصولات خود بکار گیریم و از این بابت مشکلی وجود ندارد. البته به زودی و با توجه به رفع تدریجی تحریم ها کارهای نهایی برای اخذ استاندارد تأییدیه نوع اتحادیه اروپا برای اتوبوس درسا انجام خواهد شد.»ایشان در ادامه برنامه های عقاب افشان برای حضور در نمایشگاههای مشابه را شرکت در نمایشگاه خودروهای تجاری هانوفر آلمان در ماه سپتامبر و شرکت در نمایشگاه و کنفرانس حمل و نقل دبی در آوریل سال 2015 اعلام کردند.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد