به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید
به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

به سایت بزرگ.اتوبوس./همسفرجاده/hamsafarjade/خوش آمدید

bus

گفتگو باراننده اتوبوس بین شهری ومالک اتوبوس ولوو بی9

سلام وخسته نباشید خدمت تمام رانندگان به خصوص رانندگان اتوبوس بین شهری گفتگومابا اقای جلالی مالک اتوبوس ولووبی9 

سلام اقای جلالی چندسال دراین حرفه مشغول به فعالیت هستید؟

من دراین حرفه به مدت 20سال فعالیت دارم وازسن 24سالگی گواهینامه پایه یک راگرفتم ودراین حرفه روی اوردم به دلیل علاقه شدیدی که به اتوبوس بین شهری داشتم

علاقه شما چه طور نسبت به اتوبوس ایجاد شد؟

من پدرمرحومم دراین حرفه وشغل فعالیت داشت واز اتوبوس داران قدیمی بودند ومن تورکاب اتوبوس فعالیت داشتم فقط زمانهایی  که تعطیلات مدارس بود به خاطراینکه مادرم مخالف بود من راننده بشوم وهمیشه میگفت بایددرس بخوانم دکترمهندس بشوم

 تحصیلات شما تاچه مقطعی است اقای جلالی؟

من فوق دیپلم دارم وبه خاطر عشق وعلاقه به اتوبوس دیگر درس نخواندم

ازخاطرات  خوش کاریتان خاطره شیرین به یاد دارید؟

بله من زمانی که گواهینامه گرفتم باعنوان راننده بااتوبوس پدرم شروع به فعالیت کردم وپدرم یک راننده شوخ طبع و خوش اخلاق به قول معروف همه فن حریف داشت  این بنده خدا راننده عینکی بود وداشت چایی میخورد ودیدم برف پاکن راروشن کرد درحالی که باران برف نمی امد وپرسیدم چرا برف پاک کن را روشن کردی گفت نمیبینی بارون شیشه رو خیس کرده یک دفعه صدا خنده من واطرافیانم باشنیدن این حرف بلند شد درحالی که چایی میخورد شیشه عینکش بخارکرده بود و این بنده خدا فکرکرد که دارد باران می بارد

ازمیان اتوبوسهای بین شهری کدام محصولات اتوبوس رابیشتردوست دارید؟

 اتوبوس ولوو بی 9برای مسافران درردیفهای اخر هم ازصدای موتور شاکی نیستند من به حقوق مسافرهایم احترام میگذارم ولوو بی9واقعااتاق نرم راحتی دارد ازجمله دارای سیستم تعلیق بسیار خوب وصدای نرم ودلنشین موتور وگیربکس این اتوبوس

اقای جلالی توصیه شما به جوانان تحصیلکرده که علاقه به شغل رانندگی اتوبوس رادارند چیست؟

اگربعدگذشت تحصیلات دانشگاهی بازهم علاقه به این حرفه داشتند یعنی واقعا عاشق اتوبوس هستند واین افراد بادانستن سختی وخوشی های این شغل میتوانندجزافراد موفق باشند دراین حرفه باتوجه به این که تحصیلات از خیلی لحاظ طرز تفکرادم راعوض میکند مثلا یک جوان دارای تحصیلات لیسانس درفلان رشته مهندسی یعنی این که یک مهندس راننده اتوبوس هست وبا یک ادم باداشتن تحصیلات پایین تر خیلی تفاوت دارد

اگر پسر شما بخواهد دراین حرفه فعالیت کند شما مخالفت ندارید؟

اگر بعد از گذشت تحصیلاتش هم چنان علاقه داشت مخالفت ندارم وپسرهایم علاقه شدیدی به اتوبوس دارند

اقای جلالی سخن شما برای جوانان چیست به عنوان یک دوست یک پدر؟

توصیه من به جوانان این هست که چشمشان دنبال مال پدرشان نباشدو با عزم واراده وتصمیم منطقی خودشان شغل وحرفه مورد نظرشان را انتخاب کنند(فرزند هنر باشید نه فرزند پدر که فرزند هنر زنده کند نام پدر را)ازشما به دلیل وبلاگ خوبتان کمال تشکررادارم

آرزوی موفقیت برای آقای جلالی وتمام رانندگان دراین حرفه راداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد